Een SLA bij uw hosting

Een SLA bij uw hosting

Heeft uw website veel waarde en is deze essentieel voor uw bedrijfsproces? Overweeg dan om een SLA bij uw hosting te nemen. Een SLA is een Service Level Agreement, waar de kwaliteit van diensten en services wordt beschreven, maar ook de mate van technische support door Business Hosting. Wij bieden verschillende SLA’s met verschillende prijzen. Met een SLA bij Business Hosting bent u verzekerd van hulp en is het voor beide partijen duidelijk hoe hoog de prioriteit van uw pakket is.

Standaard Hosting Service Level Agreement

  • Status monitoring per e-mail en sms van netwerk & stroomtoevoer
  • Gebruik 24x7x365 storingsnummer bij zowel hard- als softwarematige storingen
  • Diagnose bij problemen van zowel hard- als software
  • Ondersteunen/oplossen calamiteiten tegen uitvoerend uurtarief
  • Reactietijd tijdens kantooruren 60 minuten na notificatie door klant
  • Reactietijd buiten kantooruren 120 minuten na notificatie door klant
  • Uitvoering tegen uurtarief binnen/buiten kantooruren: € 90,-

De klant is bij het Standaard Hosting Service Level Agreement zelf verantwoordelijk voor notificatie van zowel hard- als softwarematige status richting Business Hosting.

Managed Hosting Service Level Agreement

  • Status monitoring per e-mail en sms van netwerk & stroomtoevoer
  • Gebruik 24x7x365 storingsnummer bij zowel hard- als softwarematige storingen
  • Diagnose bij problemen van zowel hard- als software
  • Ondersteunen/oplossen calamiteiten tegen uitvoerend uurtarief
  • Reactietijd tijdens kantooruren 30 minuten na notificatie door klant
  • Reactietijd buiten kantooruren 60 minuten na notificatie door klant
  • OS Security updates via timewindow werkdagen (9:00 t/m 17:00 uur)
  • Uitvoering tegen uurtarief binnen/buiten kantooruren: € 80,-

De klant is bij het Standaard Hosting Service Level Agreement zelf verantwoordelijk voor notificatie van zowel hard- als softwarematige status richting Business Hosting.

Professional Hosting Service Level Agreement

  • Actieve status- en trendmonitoring netwerk & stroomtoevoer
  • Direct ingrijpen door Business Hosting na status- of trendmonitoring warning (pro-actieve servermonitoring)
  • Gebruik 24x7x365 storingsnummer bij zowel hard- als softwarematige storingen
  • Diagnose en hulp bij problemen van zowel hard- als software
  • Reactietijd tijdens kantooruren 30 minuten na status/trend notificatie
  • Reactietijd buiten kantooruren 45 minuten na status/trend notificatie
  • OS Security updates via timewindow 24×7 (tijdstip in overleg)
  • 12 uur systeembeheer per jaar inbegrepen voor zowel direct ingrijpen als installatie software
  • Uitvoering buiten ingesloten systeembeheer uren tegen uurtarief binnen/buiten kantooruren: € 75,-

Business Hosting is bij het Professional Service Level Agreement verantwoordelijk voor het oplossen van zowel de hard- als softwarematige storingen.

Voordelen van een SLA

  • Indien de door Business Hosting geleverde diensten niet aan de voorwaarden voldoen, wat vastgelegd is in de SLA, moeten deze worden verbeterd.
  • Op basis van de SLA kan een kostenraming worden gemaakt zodat van te voren vaststaat hoeveel geld de dienstverlening gaat kosten.
  • Kan Business Hosting haar garanties niet nakomen, wordt een deel van het geld gecrediteerd.
  • De SLA’s bij Business Hosting zijn flexibel en kunnen naar wens worden aangepast

Meer informatie over een Hosting Service Level Agreement?

Meer weten? Neem contact op en wij plannen zo snel mogelijk een afspraak met u in. U kunt ook meer informatie over een Hosting Service Level Agreement aanvragen via onderstaand formulier. Op werkdagen nemen wij binnen 4 uren contact met u op.

Business Hosting kwaliteitsgaranties: Weten waar u aan toe bent

24/7 telefonisch bereikbaar voor onze klanten*.

Ons netwerk en datacenters zijn 24/7 beveiligd en volledig
redundant uitgevoerd.

Ons netwerk heeft een uptime van 99,99%.

Team van professionals welke voor u klaar staan.

Auteursrechten en Algemene Voorwaarden

© Copyrights 2017 - Business Hosting